Services

Som samarbejdspartner med Port of Aalborg får I services af højeste kvalitet. Udover håndtering og opbevaring af gods leverer vi serviceløsninger til vands og til lands, både til midlertidige kunder og dem, der har slået sig permanent ned på vores arealer. Vi er her 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, året rundt.

Ideelle faciliteter til godshåndtering

Port of Aalborg har faciliteterne til at assistere i hele processen fra modtagelse, screening og håndtering af godset til opbevaring, pakning og videre distribution:

Vores materiel

Vi råder over en bred maskinpark, som dels omfatter eget materiel nedenfor – og samtidig øges af et strategisk samarbejde med ProTruck, der er er én af Danmarks største leverandører af gaffeltruck, terminaltraktorer, specialmaskiner og øvrige logistikløsninger. 

  • Mobilkraner, fastarmskraner og kulkraner
  • Lastbiler og entreprenørmaskiner
  • Sejlende materiel
  • Offentligt toldoplag

Kontakt os og hør mere

Søren Bæk Christensen

Director of Operation

Undgå told og andre afgifter

Port of Aalborg tilbyder offentligt toldoplag flere steder på Aalborg havn, hvor jeres transitgods kan oplægges og opbevares uden betaling af told og andre afgifter. Blandt andet er der toldoplag for importerede containere på containerterminalen. Placeringen af vores toldoplag optimerer håndteringen af containerne ved at muliggøre oplæg af containerne direkte fra skib til toldoplaget på containerterminalen. Ligeledes er der etableret toldoplag i et pakhus på Aalborg havn, der gør oplægningen af eksempelvis palleteret gods langt mere effektiv.

Kontakt os og hør mere

Christian Tvorup Træholt

Senior Commercial Manager, Container

Rasmus Munk Kolind

Senior Commercial Manager, Container & Rail

Har I brug for stevedoring?

Port of Aalborgs datterselskab Aalborg Stevedore Company (ASC) står klar med deres ekspertise og holder til på Østhavnen. Det agile team af specialiserede medarbejdere står klar til at imødekomme jeres ønsker og skabe de bedste skibsoperationer og lagerløsninger. Sikkerheden er i fokus, når der tilrettelægges logistikløsninger, der altid er skræddersyede til jer og jeres virksomhed.

Kontakt os og hør mere

Søren Bæk Christensen

Director of Operation

Forretningsbetingelser

Gennemsigtighed og klare retningslinjer er fundamentet for et godt samarbejde med vores kunder, og derfor finder I her på siden vores detaljerede forretningsbetingelser. Nedenstående forretningsbetingelser er gældende i indeværende år, og hvert år ultimo oktober offentliggøres forretningsbetingelserne for det kommende år med ikrafttræden pr. 1. januar.

Kontakt os og hør mere

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Powered by Estatik